Re: Problem z SONY LCD

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 10:26:22 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <maroles@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:eacps0$33f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam !
> Stalem sie posiadaczem monitora LCD SONY SDM S95A. Mam troche problemow
> poniewaz pierwszy monitor ktory odebralem ze sklepu to byl to LG L1919S i
> niestety biel mial szaroniebieska niedalo sie wyregolowac wiec go oddalem
> kupilem SONY SDM S95A. Po zakupie i testowaniu mialem lekko swiecoace
> piksele na obszarze 0,5cm dodatkowo lewa strona swiecila mocniej, wiec
> monitor wrocil do sklepu i zostal wymieniony na ten sam model. W obecnym
> rowniez jest problem poniewaz lewa strona swieci jasniej od prawej w
dodatku
> [...]

Czego Ty się spodziewasz od LCD?!

Jak chcesz w miarę dobry monitor, to kup SM979 (CRT). Ja z tych i innych
(jak kurz pod ekranem, plamy wewnątrz) problemów nekających LCD oraz ich
dziwacznemu wyświetlaniu (trochę nie da się pracować graficznie)
zrezygnowałem z LCD.

Obecna klasa LCD (tak do kwoty 1100 zł dla 17" i 1500 zł dla 19") nadaje się
tylko do biur i innych małowymagających miejsc. Przyszłe problemy z tym
sprzetem dopiero nakręcą sprzedaż i w przyszłości można się spodziewać LCD
17" obecnej klasy za 500zł, a może i taniej. W końcu nikt nie będzie używał
obecnych dłużej niż 3-5 lat.