Re: modernizacja kompa

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 01:24:55 MET DST

Użytkownik "przemo77" <przemo@emiasto.com.pl> napisał w wiadomości
news:eaglee$9if$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam. zaczne moze od tego co mam obecnie, potem przedstawie co chce
> uzyskac i pytania o rade do Was.

Moja propozycja jest taka, aby w maksymalnym
stopniu wykorzystać to, co już masz.
AM2 obsługuje tylko pamięci DDR2 i grafikę naPCI-Ex,
więc zdecydowałbym się jednak na S939 na DDR,
z grafiką na AGP.
Przykładem spełniającym te warunki jest płyta
np.: Gigabyte GA-K8NSC-939 (ok. 220-230,-)
z chipsetem nForce3 250GB.
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=3832
Procesor, oczywiście AMD, ale nie wiem
czy do gier potrzeba aż dwóch rdzeni. Ja bym wybrał
AMD Athlon 64 3500+ BOX (Socket 939) Venice.
Inne rozwiąznia oczywiście są możliwe, ale w mojej
ocenie mało (lub wcale) zyskasz na wydajności,
a stracisz dużo więcej kasy, co uważam za nieracjonalne.