Re: Dyski twarde nie otrzymuja zasilania?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 16:29:38 MET DST

Użytkownik "jarekexe" <jarekexe@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1148046338.365365.83250@j33g2000cwa.googlegroups.com...
Mam pytanie, nie do końca w związku z tematem - Czy uszkodzony
zasilacz może powodować rozgrzewanie Procesora? Ni z tego ni z owego
zaczął mi się przegrzewać. Wymieniłem silikon i to samo. Nawet
zaraz po włączeniu i wejściu do biosa - zaczyna od około 48 stopni
i na moich oczach rośnie powoli... przy ~80 stopniach wyłączył
się. Ilość obrotów na sekunde wiatraka była niezmienna ~2700/sek.