Re: Goodram

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 16:39:14 MET DST

Obywatel(ka) Michal Bien dnia 2006-07-28 doniósł(a), że:

> A co masz przeciwko temu producentowi? Lutuje moduly z
> zamowionych kosci jak wielu innych, ani lepiej ani gorzej.
<CIACH>

Powiem Ci co ja mam przeciwko. Pracuje w serwisie notebookow i czesto
dopiero 5-6 modul pamieci SO-DIMM (zwlaszcza 512MB) wziety z magazynu
okazuje sie chodzic stabilnie, bez bledow lub w ogole chodzic.
Oczywiscie problem z przechowywaniem, transportowaniem (elektrostatyka)
wykluczam, bo z pamieciami innych producentow nie ma problemow. Wilk
tlumaczy sie ze maja jakas tam inna metoda ich programowania i ze moze
nie chodzic w kazdym notebooka...blablabla..efekt jest taki, ze nanye,
hynixy czy infineony takich problemow z niekompatybilnoscia nie
posiadaja, w przeciwienstwie do Goodramow.

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański