czy można dostać jeszcze SB Extigy?

Autor: misiek1928 <misiek_1928WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 13:19:18 MET DST

Witam serdecznie, zanoszę się z zamiarem zakupu karty dźwiękowej do
notebooka. Wybór padł już prawie stuprocentowo na SB Audigy 2 ZS
Notebook PCMCIA.
Jednakże zastanawiają mnie jeszcze dwie karty:

Audigy 2 USB 2.0 i Extigy

Co do Audigy 2 na USB to sprawa wygląda prawie identycznie jak w
przypadku tej na PCMCIA (zależy mi na opinii kogoś kto używa jednej lub
drugiej).

A co do Extigy, to na necie są bardzo stare oferty (cena około 700zł) -
czy można jeszcze kupić tą kartę i jak ma się ona do Audigy 2?
(charakterystyki znam, pytam o opinie)

Dzięki za ewentualną pomoc i pozdrawiam, Michał.