IBM Thinkpad Recovery Partition - usunięta

Autor: mazi <laiho_at_autograf.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 01:46:14 MET DST

Witam, chciałem przeinstalować Windows XP, nie korzystając z partycji ukrytej
Recovery z preinstalowanym windowsem. Usunąłem ją, włozyłem XP, zbootowałem, i
zaczyna się instalacja windowsa "czystego" z płytki. Po sformatowaniu i
skopiowaniu plików, restart. Wchodzę do bios F1, daję oczywiście boot from hdd,
ale po restarcie niestety komp się zawiesza i nie chce kontynuować instalacji,
biały migający kursor, mimo że dobrze utworzyłem partycje(jest tylko jedna).
Jak to rozwiązać, proszę o radę