Re: streamer i kasetka DAT

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 21:56:53 MET DST

PAndy napisał(a):

> Ogolnie nie wiem czy warto sie w to ladowac. DAT potrafi platac niemile
> figle. Jest dosc wolny i ma raczej mala pojemnosc.

Ale ma jedną, wielką zaletę: cenę. :) Reszta tego typu urządzeń kosztuje
tyle, że cena potrafi zniechęcić domowego użytkownika, który chciałby
sobie tylko poeksperymentować. ;)

> W wiekszosci sytuacji najlepiej zalozyc ze nie spompresuje sie nic,
> pojemnosc z kompresja wlascwie ma sens tylko w wypadku plikow tekstowych

Zakładając nawet, że nic się nie skompresuje, to nawet w najgorszym
wypadku te 4 GB to wystarczająco dużo na zrobienie kopii bezpieczeństwa
windowsowego C:\documents and settings\ czy linuksowego /home :) Poza
tym zawsze COŚ się skompresuje. :)

# /George Orwell - Rok 1984/