Re: Spaliliem procka ? socket 370 Tualatin

Autor: Szymko <algedi_at_USUNTO.friko7.onet.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 11:31:42 MET DST

Wed, 26 Jul 2006 21:26:48 +0200, na pl.comp.pecet, Sander napisał(a):

> Coopermine od Tualatinów różniły się elektrycznie wyprowadzeniem
> kilku pinów, wątpię aby przez to można było uszkodzić CPU.

Jednak chyba padl. Nie moge go odpalic na zaden sposob.... szkoda.
Mnie sie szczerze tez wydawalo, ze rozmieszczenie pinow ktore sa
pozmieniane w obydwu procka nie odpowiada za napiecie. A moze zle
przylozylem radiator i go przegrzalem ? Szkoda ze nie widac tego golym
okiem jak w Athlonach :)

--
Szymko