Re: Jaki NAS polecacie (Network Attached Storage)?

Autor: <tomasz.koniewski_at_interia.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 07:33:30 MET DST

Ciekawy watek. Przylaczam sie w pelni do pytania.

Co do wlasnych doswiadczen. Zaryzykowalem takie cos..Welland ME-740K
Ethernet (NDAS)... i stanowczo odradzam do uzywania w sieci. Transfery
ponizej poziomu uzywalnosci, wieczne wygaszanie dysku co skutkuje
wsztymaniem pracy komputeraz, ktory sprobuje je wywolac. Jednym slowem
wielka lipa. Pocieszam sie, ze mam obudowe zewnetrzna na USB :) ale
temat serwera plikow zostaje.

Zastanwialem sie nad jakims kompem starym polozonym gdzies na dole
szafy i postawionym na linuxie. Ale doszedlem do wniosku, ze wtedy
rownie dobrze moge miec przez caly czas wlaczony komp centralny (jest
jeszcze komp narzeczonej + laptop), tzn. ten przy ktorym najwiecej
siedze. Zaszczedze przynajmniej na pradzie (co jeden komp to nie dwa
:)).