Re: Platforma AM2 - a gdzie te 35 watowe Semprony?

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 23:30:55 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:bbkurnkyclmc.4pcgwdfrjzf2$.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 27 Jul 2006 22:38:45 +0200, Krzysztof Rynkowski napisał(a):
(...)
> my tu piszemy o ustawieniu niższego napięcia na taktowaniach nominalnch,
> czyli nie korzystajac z C&Q, czyli np cały czas 2.2GHz przy zasilaniu
> 1.1V.

To zauważyłem, ale chodziło mi o sam fakt, że 1,1V dla tych
procesorów jest napięciem mieszczącym się w tzw. normie,
podobnie zresztą jak 1,45V. Skoro tak, to nie powinno
być problemów jakie przewiduje Radek.

> A pastę to ty lepiej nałóż na ten procesor.

Cóż, zdjąłem kilka miesięcy temu, w ramach
testów innych procesorów i tak już zostało
ponieważ temp. nigdy nie przekroczyła 45 stopni
i nawet w najgorsze upały nie było żadnych
problemów. Przy okazji nałożę ją ponownie.