Re: prblem z zasilaniem na pł gł.

Autor: Jawi <jawi_at_poczta.fm>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 23:21:18 MET DST

> Może to być problem z zasilaczem lub z płytą główną, ale to nie to
> napięcie jest jego przyczyną.

> Odczyt jest z czujników płyty głównej, czy z miernika? Bo jeśli nie z
> miernika, to praktycznie odczytu brak. A napięcie i jedno, i drugie jest
> prawidłowe - płyta powinna działać zupełnie sprawnie od 11,6V

właśnie w to napięcie bardzo wątpilem, zdziwiłem się gdy okazało się mimo
bardzo wielu prób że ta różnica powoduje że płyta staruje albo nie. Spróbuje
z innym zasilaczem. Napięcia mierzyłem fizycznie miernikiem ze złącza
równolegle podlączonego z płytą, więc są wiarygodne. może być tak że wahania
nie są od zasilacza a od samej płyty która albo mniej albo więcej go
obciąża.
Co to zlącze - wie ktoś? procesor? Bo chyba dalej i tak stabilizatory na
płycie sa więc te wahania powinny być rzeczywiście bez znaczenia.

dzięki za odpowiedzi