Re: Obudowa Modecom Prostation - pytanie do posiadaczy

Autor: Tomasz Del <vafloo_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 08:19:28 MET DST

PaRaGaS <look@my.sig> napisał(a):

> Pewnie nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale...
>
> Za ~100zł więcej masz już Chiefteca albo Coolermastera. [ciach]

Dzięki! Ładny ten Coolmaster. Ale nie jestem przekonany czy potrzebuje takiej
obudowy. W środku komputera nie grzebie zbyt często, więc na zatrzaskach i
innych takich wynalazkach specjalnie mi nie zależy. Jak raz na dwa lata
przykręce/odkręce śróbki żeby włożyć/wyjąć napęd to nic mi się nie stanie. A
100-150 zł piechota nie chodzi (ten Coolmaster kosztuje 250, a Prostation bez
zasilacza dostanę za około 100-120). Ale dziękuję za propozycję... :-)

Tomek: dzięki za odpowiedź a'propos Prostation. Chyba się zdecyduje jednak na
tą obudowę.

Pozdrawiam