Re: Obudowa Modecom Prostation - pytanie do posiadaczy

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 00:03:47 MET DST

Tomasz Del napisał(a):

> Mam pytanie do posiadaczy obudowy Modecom Prostation (takiej jak ta:
> http://mcs.pc.pl/produkt788.html). Podoba mi się ta obudowa i chciałbym taką
> kupić, ale nie będę miał stacji dyskietek. Wobec tego chciałbym wiedzieć, czy
> piątą zaślepkę od góry (tą ze szczeliną na dyskietki) da się wymontować i
> zastąpić taką całą (jak powyżej niej). Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.

Pewnie nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale...

Za ~100zł więcej masz już Chiefteca albo Coolermastera. Zastanów się :)
Osobiście mam Coolermaster Centurion 5 (biały kosztuje 250zł) i jest to
jedna z najlepszych konstrukcji "w zasięgu biedaków" jakie widziałem.

Całość stal+przód z aluminium (kilka plastikowych wstawek), przód
perforowany (lepsza cyrkulacja i lepsze chłodzenie, z filtrem
powietrza), fabrycznie dwa wiatraki + tunel do procesora, wszystko na
zatrzaski (zarówno napędy jak i karty rozszerzeń).
Dla niektórych wadą jest to, że wyjścia portów są na dole, ale ja akurat
kompa stawiam na biurku, więc mi to nie przeszkadza...

Inna sprawa, że ta obudowa kiedyś kosztowała ponad 500zł.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS