Re: jaki procesor

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 04:48:12 MET DST

> twierdzenie, ze pomiedzy p133 a duronem 1,1
> nie ma roznicy to chyba jakis kiepski zart

Wcale nie napisałem, że nie ma różnicy. Przecież to
oczywiste, że jest i to ogromna. Chodziło mi tylko o to,
że podczas pracy w np. edytorze tekstowym ta różnica praktycznie
jest niewidoczna. Dalej napisałem, że uruchomienie jakiejś
grafiki 3D natychmiast tę różnicę pokaże. Chcąc doradzić
pytającemu dobrze jest wiedzieć do czego ma służyć komputer,
bo od tego zależy co będzie bardziej właściwe. Czy wymiana
procesora, czy np. karty graficznej, lub dołożenie pamięci.
I to tylko miałem na myśli.

Pozdrawiam

--
Remek