Re: jaki procesor

Autor: nenifer <nenifer_at_op.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 21:51:14 MET DST

wlasciwie na tym kompie stisuje sie jedynie jakies programy ulatwiajace prace
w ksiegowosci, nie sa to jakies potezne narzedzia, czasami oglada sie na nim
filmy, kotre sie tna i to jest glowny problem,
co powinnam wiec zrobic oprocz samej zmiany na 10000ke, bo chyba Ram nie ma
sensu powiekszac, czy moze do tych celow sama wymiana procesora wystarczy
pozdr,
nenifer