Re: Konfiguracja serwera - prosze o opinie

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 09:55:28 MET DST

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:ea72m2$pqo$1@polsl.pl...

> Problem w tym, że 1) do domu nie kupię takiego czegoś na
> pewno ;) 2) uczelnia również nie kupi serwera dobrego, bo
> w przetargu zawsze wygra ktoś najtańszy sprzedający składaka,
> więc w zasadzie jestem zdany na unowocześnianie starego sprzętu
> zakupami "z wolnej ręki" i muszę mieć sprzęt dostępy w mieście
> detalicznie, a nie na sprowadzanie z drugiego końca Polski.

Troche dziwnie robicie przetargi. Na wielu uczelniach specyfikuje sie do
przetargu typ komputera i producenta, zwlaszcza w przypadku serwerow (np.
Sun Fire x2100) i wygrywa ten ktory da najnizsza cene wlasnie na niego.
Ustawa tego nie zabrania, chyba ze wladza zrobila Wam na uczelni chore
przepisy wewnetrzne, bo tak tez sie zdarza.

Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu