Re: soft do ochłody celerona 2,4Ghz?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 09:44:24 MET DST

m7marek napisał(a):

> Cpu-Z pokazuje, że to Celeron D 324 (2,53GHz) Prescott 90nm.
> płyta na VIA P4M266A i 8235,
Intel mowi, ze nie ma czegos takiego:
http://support.intel.com/products/processor_number/chart/celeron_d.htm

> wgrałem nowy bios - bez zmian.
>
> Dołożyłem jeszcze więcej pasty i zeszła mi temperatura o kilka stopni,
> widocznie ten radiator ma duże nierówości, albo jest słabo docisniety.
> Ale mocniej się chybanie da ta ramka mocująca cooler jest kipsko zamocowana
> do płyty
> jakimiś plastikowymi kołkami i to wystającymi tak że nie wim czy to nie o
> nie opiera się radiator.

Sprawdz czy napewno radiator wszedl na swoje miejsce poniewaz to
plastikowe mocowanie (te ramki) od proca i plyty a takze sam radiator sa
  doslownie "na styk". Czesto jest tak ze cos nie podchodzi jak nalazy.
Proponuje wykrecic plyte i spokojnie kladac ja na stole na jakiejs
szmatce dokonac montazu coolera (ja tak robie w klopotliwych przypadkach
  - a juz kilka kompow na Celeronach D skladalem). Poza tym popatrz
sobie czy napewno prawidlowo polozyles ta paste - najlepiej wyczysc
radiator i procka do zywego i poloz paste ponownie (cienka rowna warste
- ja uzywam do rozprowadzania wycietego paska z karty telefonicznej)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.