Re: soft do och³ody celerona 2,4Ghz?

Autor: m7marek <___m7marek_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 23:05:25 MET DST

> ale klient ma starego celka w wersji "nie-D" i to jest niestety straszny
> mu³. Nie do¶æ ¿e siêpotê¿nie grzeje, to jeszcze wydajno¶ci to za grosz nie
> ma.

Cpu-Z pokazuje, ¿e to Celeron D 324 (2,53GHz) Prescott 90nm.
p³yta na VIA P4M266A i 8235,

wgra³em nowy bios - bez zmian.

Do³o¿y³em jeszcze wiêcej pasty i zesz³a mi temperatura o kilka stopni,
widocznie ten radiator ma du¿e nierówo¶ci, albo jest s³abo docisniety.
Ale mocniej siê chybanie da ta ramka mocuj±ca cooler jest kipsko zamocowana
do p³yty
jakimi¶ plastikowymi ko³kami i to wystaj±cymi tak ¿e nie wim czy to nie o
nie opiera siê radiator.

m7marek