Re: Niszczyciel zasilaczy !

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 09:28:32 MET DST

news:ea75bi$qms$1@polsl.pl...

> 1) Włącz MIME: http://www.grush.one.pl/
>
> 2) Znaki < i > w polu From: są zabronione.
>
> 3) Zwykle w sklepach usiłują "wcisnąć" towar, który ma szansę
> się sprzedać. Świadomość znaczenia zasilacza jest znikoma.
> W efekcie mało kogo da się namówić na inwestycję w zasilacz,
> więc sprzedawcy nawet nie próbują: skoro taki za 70 zł
> zadziała jakiś czas (a nie wątpię, że i na nim mają jakiś
> ładny zysk przy sprzedaży), to lepiej im sprzedać 5 takich,
> niż jeden za 150 zł. Szczególnie, że jak padnie, to może
> klient przyjdzie kupić następny...

Dokładnie. Konkretnie się zapieniłem jak w *podobno najlepszym* sklepie w
mieście gdy wszedłem i zakrzyknąłem, że żądam markowego, porządnego
zasilacza 350-400W, sprzedawca... sciągnął z półki Tracera4Life 400W za
99zł. Mówię mu, że szukam prawdziwego zasilacza, a on do mnie "Jest w ładnym
pudełku, musi być dobry" _^_. Na szczęście w jednym sklepie (wśród około 10
odwiedzonych) mieli Modecomy...

--
Pozdrawiam
Brovar