Re: gf6600 le

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 00:05:35 MET DST

identyfikator: 20040501 napisał(a):
> GF6600 LE - czy to jest rzeczywiście taka kiepawa karta jak mówią i piszą?
> czy ktoś ma i może ocenić jej wydajność - da się grać i w co czy nie da
> w nic...

Nie testowałem na niej wystarczającej ilości gier, żeby Ci wyczerpująco
odpowiedzieć, ale generalnie o najnowszych tytułach możesz albo
zapomnieć albo liczyć na bardzo niskie ustawienia detali i
rozdzielczości. Myśląc o grach jako minimum musisz przyjąć 6600GT, choć
i ta karta już w nowszych tytułach będzie sprawiać problemy.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: