resset od kliknięcia myszą (!)

Autor: D|Maxxx <dieta.maxxx_at_SPAMgmail.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 18:24:12 MET DST

witam,

moze ktos z was zetknal sie z takim problemem i przypadkiem udalo sie go
wam rozwiazac i/lub wiecie jak to zrobic:

komputer resetuje sie po kliknieciu mysza. smiga sobie, uruchamia sie i
po jakims czasie przy nacisnieciu przycisku myszy - reset. zadnych
innych objawow... dzieje sie to zarowno przy uzyciu myszy PS2 jaki USB,
obojetnie na co sie kliknie.

komp smiga na Win NT 2000 (professional?), procesor Celeron 850 MHz.

czym mozna kompa przetestowac lub gdzie szukac ew. przyczyn?
podac jakies inne detale techniczne?

dodam, ze komp nie nalezy do mnie a do mojego dziadka ;)

z gory podziekowal za pomoc

regards,