Re: Niszczyciel zasilaczy !

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 15:51:03 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Deery należą do tych najgorszych :) Klasa Codegena mniej
> więcej.

            To trudno ocenic i w zwiazku z tym jest dyskusyjne,
ale IMHO nawet Codegeny sa lepsze: tu przynajmniej pali sie
zazwyczaj sam bezpiecznik na wyjsciu. Z Deerem moze rownac
sie chyba tylko L&C - pierwszy uwielbial, w odroznieniu od rowniez
kiepskiego Codegena, ciagnac w zaswiaty ze soba inne kompnenty,
drugi wrecz palil sie zywym ogniem (widzialem takie ze trzy
i wszystkie to byly wlasnie L&C). No chyba ze cos sie ostatnio zmienilo
i Deer podciagnal sie przynajmniej w zabezpieczeniu przez zbyt duzym
pradem na wyjsciu (tu jak widac reszta komputera ocalala).

> Jak nazwa wskazuje, "zasilacze dla jeleni" ;)

            A tak - to piekne. Gdy zobaczylem produkty pod ta marka handlowa
pierwsz rzecz jaka przyszla mi do glowy "co za idiota moze tak nazywac
jakakolwiek elektronike - skojarzenie jest az nadto oczywiste".

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl