Re: zawieszanie

Autor: Marwis <mwisno_at_vp.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 14:56:53 MET DST

> Po pierwsze, jaki jest producent tego zasilacza?

-DEER (tak sadze)

> Po drugie, sprawdź jakimś programem diagnostycznym (Everest?)
> czy te moduły są jedno- czy dwubankowe ("stronne"). Jeżeli
> dwu, to cztery banki przy 200 MHz mogą faktycznie sprawiać
> problemy i powinny działać na 166 MHz (333 MT/s), w standar-
> dzie PC-2700.

Prawde mowiac nie wiem jak rozroznic w Everescie czy sa jedno- czy
dwubankowe. W kazdym razie oba moduly nie dzialaja przy 200 ani 166MHz,
tylko odpala przy 183MHz.

> Poza tym, nie ma tam więcej ustawień? Timingi pamięci to
> nie tylko CAS Latency. W BIOSie Gigabyte czasem trzeba
> nacisnąć Ctrl+F1, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji

  Jest tam wiecej ustawien, ale nie wiem na jakie wartosi odpowiedni
ustawic, wiec wole nie zmieniac.
Teraz jeszcze zdarza mu sie zrestartowac, mimo ze temp. na CPU- 36 C.(
wg.biosu i Sandry)