Re: AMD-ATI

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 14:03:21 MET DST

"Radek" <radkowal@mitsoft.com.pl> wrote in message
news:ea37vh$e0m$1@nemesis.news.tpi.pl...
> red napisał(a):

> O tyle nie rozumiem decyzji AMD ponieważ ta firma ma o wiele większe
> problemy niż kupno takiej firmy jak ATI. Zresztą jak tu mówić o "kupnie"
> kiedy wszystko odbyło się praktycznie na kredyt.

jak kupujesz mieszkanie to tez zazwyczaj na kredyt...

> Lepiej więc aby to wszystko miało podstawy np. w postaci pojawienia
> się zintegrowanego CPU+GPU i innych produktów (i to szybko!). Inaczej...

Ja zawsze twierdzilem ze beda 3 firmy ktore beda produkowac CPU i GPU:
Intel, AMD i nVidia (pukali sie ludzie po glowach). Intel rozbudowuje mocno
dzial GPU, AMD kupilo ATi, a nVidia wejdzie na rynek CPU (zobaczycie!,
zreszta takie glosy pojawialy sie juz rok temu, moze to i dobrze nie beda
musieli pisac badziewiastych driverow...;). Architektury CPU i GPU zaczynaja
sie coraz bardziej upodobniac i analizujac zapowiedzi Intela i AMD co do
multi-core widac coraz wieksze podobienstwo struktury. Zreszta nVidia i ATi
mocno wspieraja tzw. stream computing i GPGPU.

Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu