Re: AMD-ATI

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 13:55:41 MET DST

"Pajchiw" <phukuba@piotrkow.home.pl> wrote in message
news:44c4d52a$1@news.home.net.pl...

> Ale z drugiej strony obie firmy na swoich rynkach nagle jakby straciły
> inwencje... Może to jedyny sposób na powrót na rynek? Oczywiście ściemy o
> takiej strategii firmy nie łykam - za duże straty mają obie gdy oddają
> rynek i za duże koszty reklamowe gdy chcą wrócić.
> Mam nadzieje, że połączenie będzie owocne, bo jak nie - to czeka nas
> monopol w obu branżach...

Ej, invencji nie stracily, sa moze mniej widoczne. ATi zawsze
technologicznie gorowalo nad nVidia (ta wiecej krzyczala i byla bardziej
agresywna), a AMD bylo bardziej kreatywne od Intela (bo musialo, zeby
przezyc). To ze po 5 latach Intel zaprojektowal procesor (Core 2), ktory byc
moze bedzie wydajniejszy od K8 AMD nie oznacza, ze AMD stracilo inwencje
(pamietaj, ze K8 to konstrukcja 3-4 letnia i nadal jest konkurencyjna,
zwlaszcza w rozwiazaniach serwerowych).

Pzdr.,

--
uC