Re: AMD-ATI

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 16:11:56 MET DST

> Oj będzie zwłaszcza, że AMD właśnie pozbyło się reszty
> pieniędzy jakie miało.
> (i jeszcze bardziej się zadłużyło)
> A niedługo będzie wojna cenowa
> z Intelem, który znacznie lepsze procki DualCore2.
> Do tego AMD czekają jeszcze spore wydatki na fabryki.
>
> Można też się zastanawiać co się stanie z chipsetami
> nVidii dla procesorów AMD i co się stanie z chipsetami
> ATI dla Intela?
>
> Po co AMD ATI? Może aby zintegrować grafikę w kości CPU
> ale kiedy? Może ATI miałoby używać fabryk AMD do produkcji
> [...]

Ale z drugiej strony obie firmy na swoich rynkach nagle jakby straciły
inwencje... Może to jedyny sposób na powrót na rynek? Oczywiście ściemy
o takiej strategii firmy nie łykam - za duże straty mają obie gdy oddają
rynek i za duże koszty reklamowe gdy chcą wrócić.
Mam nadzieje, że połączenie będzie owocne, bo jak nie - to czeka nas
monopol w obu branżach...

Pzdr.:
Pajchiwo