Re: Niszczyciel zasilaczy !

Autor: Michax <michax_at_gmail.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 11:54:46 MET DST

Pajchiw napisał(a):
> ciach
> Jakie były te zasilacze?
> Może po prostu nie dawały sobie rady?
> Spróbój wymienić ten wentylator do procka - tak na wszelki wypadek -
> duzo kasy Ci to nie zje.
>
> Pzdr.:
> Pajchiwo

Przepraszam za milczenie, ale po napisaniu posta musialem
iść spać, bo siedziałem na kompie ojca u niego w pokoju, a on
nie ma wakacji :) No ale dzisiaj moge spokojnie wypełnić brakujące
dane. Pierwszy zasilacz został zakupiony przez kolege mojego ojca :
"Deer" model : DR -B350ATX domyślam się, że należy on do tych
tańszych. Drugi zasilacz kupiłem z pośpiechem na następny dzień.
Wiem, że głupio zrobiłem, no ale bałem się ,że poszła płyta
albo co gorzej
dysk albo karta. Po instalacji nowego zasilacza za 79 zł :) wszystko
chodziło
przez jakiś czas ... kiedy włączyłem AoE .. i wentylator oszalał (
odkurzacz )
poczułem jedynie ciekawy zapach unoszący sie z obudowy. Nie mam
pojęcia jakiej firmy
był ten drugi zasilacz, bo zaniosłem go na reklamacje ... wiem, że
ciężko będzie o zwrot , ale gościu powiedział, że dzisiaj dostane
nowy ( zobaczymy ). Nie wiem czy ryzykować i kupować new coolera +
stary zasilacz, czy też poczekać i zakupic stuff z wyższej półki.