Re: Czytanie uszkodzonych plytek

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 18:53:52 MET DST

Jarosław Rafa napisał(a):

> Jeszcze dodam, ze czasami bywa odwrotnie...
> Sektor po sektorze plytki nie przekopiujesz, a pliki - tak...
> Tez mialem tak z paroma uszkodzonymi plytkami.

Ja kiedyś miałem płytę z filmem, który wiele dla mnie znaczył, zrobiłem
kiedyś na niej test na C1/C2 i ku memu przerażeniu pod koniec pojawiła
się ogromna ilość wielkich C2... Przerażony spróbowałem skopiować plik
na dysk i... Udało się. Potem zrobiłem jeszcze ScanDisc i jak się
okazało sektory z filmem były w 100% sprawne, zaraz za nim faktycznie
był jeden czerwony kwadracik, ale nie wiem co na nim było, bo poza
filmem i napisami na płytce nie było niczego. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/