Re: Podkładka pod mysz

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 16:31:53 MET DST

Dnia 7/24/2006 4:25 PM, Użytkownik Big Jack napisał:

> Jak kupowałem Optimusa 11 lat temu to dostałem fajną podkładke pod
> myszkę. Używam jej do dzisiaj. Ciekawostką jest to, że jest zrobiona na
> jakiejś piance, która przykleja się do każdej powierzchni, nawet
> niecheblowanej deski. Pościerało się z niej wiekszość napisów, ale
> jeszcze działa. Aż się boje pomysleć na co ja zmienię kiedy robocza
> część przetrze mi sie na wylot. Jak na razie nie spotkałem podobnej.

Mam takie z reklamówek chyba leków. Jest toto do kupienia (zakładam że
chodzi Ci o twardą powierzchnie i miękką, szarą pianke od spodu). Są też
takie niewiele gróbsze od zwykłej kartki, też lepiące się do wszystkiego.

Ztcw to wszystkie są do kupienia.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \