Re: Podkładka pod mysz

Autor: Big Jack <mtr_ulnv_at_hzcwo.fdfyez.aw>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 16:25:42 MET DST

W wiadomości: news:ea298t$49h$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik *Osadnik* napisał(a):

> Poszukuję jakiejś dobrejpodlkadki pod mysz optyczną, tylko... ś
> apodkladki za ok. 20 i powyżej 100zł.a mysz mam za 60zł. I wydawanie
> majtku na podkładkę teżmi sie specjlanienie uśmiecha.
> Ogólnie na co należy zwrócić uwage przy doborze podkładki?
> odrazu z góry mówie ze bez podkąłdki byc nie może (jakiś czas atk
> funkcjonowałem to zaorałem okleinę na biurku).

Jak kupowałem Optimusa 11 lat temu to dostałem fajną podkładke pod
myszkę. Używam jej do dzisiaj. Ciekawostką jest to, że jest zrobiona na
jakiejś piance, która przykleja się do każdej powierzchni, nawet
niecheblowanej deski. Pościerało się z niej wiekszość napisów, ale
jeszcze działa. Aż się boje pomysleć na co ja zmienię kiedy robocza
część przetrze mi sie na wylot. Jak na razie nie spotkałem podobnej.

--
Big Jack
         //////