Ladowanie Windows

Autor: Luk <luk_p77_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 20:24:37 MET DST

Nie jestem pewien czy to pytanie na ta grupe bo nie wiem czy to wina
oprogramowania czy sprzetu... ale zaryzykuje:) Kumpel nabyl niedawno
nowiutkiego Semprona 2500+. Po wlaczeniu komputera windows strasznie dlugo
sie laduje. Komputer zatrzymuje sie na informacjach o biosie pamieci
procesorze itp. Po jakichs 30-40 sekundach rusza dalej i dalsze ladowanie
trwa i trwa... W sumie gdzies ok 3 min. W porownaniu do innych konputerow to
wiecznosc i wkurza to niezle. Funkcja ktora pomija testowanie poszczegolnych
podzespolow w komputerze jest wlaczona wiec powinno byc chyba ok... Sa
jakies inne funkcje w biosie zeby to ladowanie przyspieszyc? System jest juz
trzeci raz instalowany od nowa i zawsze to samo.

Dzieki
Luk