Re: Dziwne zachowanie XP CeleronD, czy to winny sprzet?

Autor: Luk <luk_p77_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 20:13:57 MET DST

Użytkownik "Robert asmax" <djrobson@usuńto.tenbit.pełel> napisał w
wiadomości news:e9rkp9$h25$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Od sporego czasu uzywalem komputera z p3, wiecej niebylo potrzebne.
> Zakupilem teraz celeronaD na plycie asrock i865g z 512 ramu, dysk to
> maxtor 120 sata2, system xp home. Komp ogolnie pracuje b.ladnie, nie
> wiesza sie itp. Jest tylko 1 przypadlosc. Gdy klikne na jakies menu
> kontekstowe prawym myszki powiedzmy z pulpitu, na menu start lub gdzie
> indziej, same okienko pojawia sie z takim jakby 1 sek. opuznieniem jakby
> sie rysowalo co jest po prostu wkurzajace. Wiekszosc czasu w sytemie
> pracuje avira, winamp, gg i OO, gier wcale.
> [...]

U mnie czasami tez sie tak dzialo. A mam Bartona 2500+. Dzialo sie tak
czasem jak wyszedlem z jakiejs gry (ktora sie wieszala) monitor zmienial
rozdzielczosc a po ustawieniu wlasciwej rozdzielczosci dzialy sie podobne
rzeczy z menu kontekstowym na pulpicie i w programach. Zaktualizowalem bios
plyty glownej, pomoglo i sprzet dziala bez zarzutu.

Luk