Re: jaki tuner do XP MCE 2005? WinTV-PVR-150MCE?

Autor: PrzemekP <przemekp_zielone_zabki_at_icpnet.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 15:58:59 MET DST

> - CZy zakup WinTV-PVR-150MCE
> http://www.hauppauge.pl/pages/products/data_pvr150mce.html to dobry wybor?
> - ale na chwalono tez Leadtek Winfast TV PVR2000, tylko nie wiem czy z MCE
> jest zgodna?

Kilka dni temu kupiłem właśnie Leadtek Winfast PVR2000. Używam jej z WinXP
Home, ale z tego co zostało napisane na stronie producenta oraz o czym
informuje naklejka na opakowaniu (MCE Compatible) tunera to karta ta jest w
pełni zgodna z WinMCE. Jak dla mnie karta jest super. Polecam!

--
Pozdrawiam,
Przemek