jaki tuner do XP MCE 2005? WinTV-PVR-150MCE?

Autor: olaf2000 <olaf2000_at_o2.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 14:03:12 MET DST

Witam grupowiczow,

Prosze o pomoc. Poszukuje karty TV do Windows XP Media Center Edition,
pracujacego z XBOX 360, czyli karta musi byc widoczna w 100% pod MCE i nie
zakaladam z korzystania oprogromwainia dodawanego do karty.

Prosze o pomoc bo ten temat [ DVB? zrodlo to ASTER basic ] jest mi zupelnie
obcy a nie znalazlem zadnego lidera ktory bylby zgodny z:
http://www.windowsmarketplace.com/Results.aspx?collID=98 czyli polecany do
MCE.

- CZy zakup WinTV-PVR-150MCE
http://www.hauppauge.pl/pages/products/data_pvr150mce.html to dobry wybor?
- ale na chwalono tez Leadtek Winfast TV PVR2000, tylko nie wiem czy z MCE
jest zgodna?
- moze inny?

Co wybrac?
olaf2000