Re: jaka karta do montażu tv

Autor: Krasnal <krasnal74Wytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 15:44:13 MET DST

To był 22 lipiec (prawdopodobnie sobota), gdy o godz. 14:30 *m'kell*
napisał(a):

> Ma, Pinacle 10 chce _conajmniej_ 128megową karte, na obecnej GF4-64mb
> sie niestety wykłada. Dysk jest spory i na takie amatorskie potrzeby
> wystarcza. Nie chodzi o modernizacje calego komputera, na pewno grafika
> jest do wymiany, dlatego chcę się poradzić co warto kupić do takich
> zasotoswań żeby za miesiąc znowu nie szukać czegoś nowego.

To może nie patrz na model procesora graficznego (oczywiście bez przesady z
jakimis starymi modelami), tylko kup jakąs kartę z 256MB. Wiem, że w grach
aż tak pamięć się nie przydaje, ale w obróbce wideo pewnie się przyda każdy
MB ;).

--
To ja, Krasnal...