Re: jaka karta do montażu tv

Autor: m'kell <bezetego_at_beztego_calmi_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 14:30:23 MET DST

jacobs napisał(a):
> co ma wspólnego karta graficzna z montażem wideo?
>
> dokup duży dysk... i czytaj, czytaj, czytaj...

Ma, Pinacle 10 chce _conajmniej_ 128megową karte, na obecnej GF4-64mb
sie niestety wykłada. Dysk jest spory i na takie amatorskie potrzeby
wystarcza. Nie chodzi o modernizacje calego komputera, na pewno grafika
jest do wymiany, dlatego chcę się poradzić co warto kupić do takich
zasotoswań żeby za miesiąc znowu nie szukać czegoś nowego.