Re: Notebook do gier

Autor: Łukasz <rfv14_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 15:04:42 MET DST

> A jaki problem w tym widzisz? (poza tym, że trochę to miejsca na biurku
> zajmie i nie weźmiesz tej kierownicy na kolana np. w podróży)

Oczywiście, że można. Ale ustawienie kierownicy + laptopa tak żeby nic
niczego nie zasłaniało może być trochę niewygodne. (Może trochę za ostro to
wcześniej ująłem)

> Czyli nie musisz nawet mieć jakiejś niewiadomo jak bardzo wydajnej karty
> graficznej.

Jakiegoś monstrum nie potrzebuję, ale gdyby dało się na tym uruchomić Wowa,
lineage'a czy nawet Obliviona, to byłbym zadowolony. Jak się nie da.... to
trudno. Ale mogę dać trochę za tego laptopa, a rzeczywiście będzie on dosyć
przydatny (częste podróże). Dlatego się pytam.