Jaki Laptop - laik prosi o radę

Autor: olek <jan2500_at_op.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 22:51:03 MET DST

Witam,

Chciałbym kupić laptopa za 3000 - 4500 zł o matrycy min. 15.
Przeznaczenie - ogólne zastosowania domowe: filmy, zdjecia, internet +
pakiet office (w gry właściwie nie gram), itp. Zakres cen podałem szeroki bo
jeżeli do zadań jakie wymieniłem wystarczy tani koputer to o.k.

Zależy mi także tym aby kopmuter oprócz przyzwoitych parametrów miał ładny
design - pod tym kontem w oko wpadły mi komputery sony oraz lg ale ceny są
wysokie.

Czy ktoś znający rynek może coś polecić?.

Pozdrawiam - Olek