Re: Monitor LCD 19 nie TN - wybór

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 22:50:57 MET DST

pit napisał(a):

> było kilka dni temu. ja z tych twoich 7 wybrałem fujitsu-siemens. :)
ja również
> fujitsu ma matrycę samsunga, ale nie wiem na czym to polega, dla mnie
> bije na łeb inne modele.
podobno matryca jest ok ale fujitsu lepiej opracowało elektronike.

  zanim kupiłem swojego fujitsu przez 2 miechy
> czytałem, oglądałem w sklepach różne modele i każdy miał coś na nie.
Jak czytąłem samą teorie o tym monitorze prze ponad 10 miesiecy.
Obserwujac trne i ogólnie i kupiłem go w ciemno ani rau nie patrzac jak
działa (żadne sklep nie miał go na wystawie).
> dopiero po czasie znalazłem fujitsu i nie żałuję tego.
Ja teznie tylko mnie oczy pieką ale to dlateg że ma kiepska regulacje i
oświetleniewpokoju nad czym pracuję by ten stanrzeczy poprawić.
> tylko ta cena 1007 pln wydaje mi się troszkę mała. w necie te monitory
> chodzą od 1600 pln

Ewidentnie. Jak z warszawy jestes - polecam Henwar.