Pecet do obrobki video.

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 09:28:08 MET DST

Kolega prosil mnie o zlozenie komputera z przeznaczeniem do obrobki
video. Ma na ten cel 2500 zl i zawrzec sie tutaj musi monitor CRT 17"
lub 19" (zalezy od stosunku jakosc/cena).
Ja kminie, ze w tym przypadku macierz Raid 0 jest dobrym rozwiazaniem a
takze karta radeon a nie GeForce - dobrze kombinuje?
Prosze grupowiczow o opinie i sugestie dotyczace konfiguracji takiego
peceta. Dzieki za rzeczowe odpowiedzi i propozycje.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.