Re: Notebook do gier

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 07:52:35 MET DST

dziobu napisał(a):

> Mój daje 1h grania w nfs-u. Tak to działa 2h. Mógłby więcej, ale jest to
> dla mnie wystarczające.
>
> Tecra A7-111; CD 1.8GHz, 1,5GB, dysk 80GB;

> Chyba zapomniałes o rozmiarach,
No cóż ja nie z tych co mieszkają w całym mieskzaniu 30m2.
  prądożerności (jako takiej)
No cóż, Podzespoły do Standartowych PC, sa duże i niezbyt ekonomiczne
enrgetycznie.
  oraz ciszy
Kwestia sporna bo mozńa zainwstować wporocesory VIA i pasywne
chłodzenie, a zasilacz - nie wiem ,ale mozńa wziać sporo przewymiarowany
to może bedzies ę słabiej grzał>? Zresztą jak na lapie masz duże
obciązenie to ichniejszy wentylator też działa. No i słychać skrobanie
dysków.
> podczas pracy (jeden wentylator, w skrajnych przypadkach wyłączony).
W przypadku lapa - tylko godizne by ci szumiał.

Gdyby producnci zaczeli montopwac tak wydajne i ekonomicznie dopracowane
elementy płyt głownych i pozostałych cześci komputera stacjonarnego -
było by pięknie.