Re: Notebook do gier

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 20:58:02 MET DST

Dnia 7/20/2006 8:11 PM, Użytkownik Łukasz napisał:
> Cześć wszystkim. Chciałbym prosić o radę w sprawie zakupu notebooka, którego
> podstawową funkcją będzie uruchamianie gier :).

Czyli cenowo > 6k zł.

> Zupełnie nie orientuję się w
> wydajności kart graficznych.

W przeciągu 3 tygodni na tej grupie były przynajmniej 2 wątki o tym
(jeden mój).

> [...]
> kart. Może wiecie, jak duża jest różnica między nimi? W tej chwili mam w
> komputerze GF5700, więc jakieś porównanie do tej karty byłoby dla mnie
> najbardziej obrazowe :). (Nie jestem oczywiście ograniczony do nvidia, ale o
> oznaczenia tych nowych kart ATI są dla mnie trochę niezrozumiałe :| ). Co do
> reszty właściwości notebooka, to są mi one dosyć obojętne :). Żeby miał
> procesor +1.5Ghz, +512MB RAM i nie dawali go tylko w Erze :). Cena:
> 6000-8000 (ale jak wiecie, że da się załatwić coś podobnego taniej, to
> jestem oczywiście otwarty na propozycje). Z góry dziękuję za pomoc.

Toshiba Tecra A7-111 (mieści się w podanym przedziale cenowym)
(Centrino Duo 1.8GHz; 1,5GB ramu (standardowo 512); Ati X1600)
NFS Most Wanted chodzi na 1024x768 na wszystkim na full, UT2004 też.
A ztcw X1600 to karta ze średniej strefy jesli chodzi o wydajność...

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \