Notebook do gier

Autor: Łukasz <rfv14_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 20:11:15 MET DST

Cześć wszystkim. Chciałbym prosić o radę w sprawie zakupu notebooka, którego
podstawową funkcją będzie uruchamianie gier :). Zupełnie nie orientuję się w
wydajności kart graficznych. Mam kupionego już dosyć dawno laptopa, ale on
ma jakiegoś SiS, na czym nie da się grać. Czytałem na stronach nvidia, że są
te układy GeForce Go!, ale nie napisali jak się ma ich wydajność do zwykłych
kart. Może wiecie, jak duża jest różnica między nimi? W tej chwili mam w
komputerze GF5700, więc jakieś porównanie do tej karty byłoby dla mnie
najbardziej obrazowe :). (Nie jestem oczywiście ograniczony do nvidia, ale o
oznaczenia tych nowych kart ATI są dla mnie trochę niezrozumiałe :| ). Co do
reszty właściwości notebooka, to są mi one dosyć obojętne :). Żeby miał
procesor +1.5Ghz, +512MB RAM i nie dawali go tylko w Erze :). Cena:
6000-8000 (ale jak wiecie, że da się załatwić coś podobnego taniej, to
jestem oczywiście otwarty na propozycje). Z góry dziękuję za pomoc.