Re: Karta graficzna do 250zł

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 15:14:23 MET DST

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:1cr5ok2l4k8n0.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...

> Hmmm... Mogli byście napisać dlaczego nie FX? W komentarzach jest
> napisane,
> że uciągnął NFS:MW oraz GTA:SA na wysokich detalach. Tak więc chyba nie
> jest to aż taka słaba karta?

FX5500 jest do niczego, miałem 5600 (przecież leszego!), opchnąłem za 100zł.
GTA:SA w pełnych detalach (bez AA!) chodziło ok, tylko nie w pierwszym
mieście (Los Santos). NFS:MW co prawda szedł, ale też nie najlepiej, i nie w
full detalach. A poza tym obie te gry nie są przecież zbyt wymagające...

--
Pozdrawiam
Brovar