Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Dawid <maniera_at_neostrada.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 12:23:24 MET DST

Użytkownik <marcin.pawelec@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1153385001.419078.227020@m73g2000cwd.googlegroups.com...

dziobu napisał(a):

> Ja wyłaczyłem, na chwile. Pierwszy raz w życiu zobaczyłem komunikat "Nie
> można wykonać operacji: Brak pamięci". Mam obecnie 1,5GB.

Otóż właśnie - to czy stosować plik wymiany, czy nie, zależy od
tego, co robisz za pomocą komputera...

Jeśli piszesz w wordzie i grasz w pasjansa - wyłączaj śmiało! Ale
jesłi kiedyś przyjdzie ci otworzyc projekt reklamy w Corelu będziesz
o musiał zrobić SZYBKO i wyskoczy ci komunikat "Nie można wykonać
operacji: Brak pamięci" - to się nie ździw nawet, jeśli 8 GB ramu
na pokładzie :).

W pracy grafika 2 GB zapewnia raczej komfortową pracę, ale
wyłączenie pliku wymiany to samobójstwo. W nowszych grach też
pewnie będzie porażka na maxa... "nieposzczelamy" :)

No to WIN XP przydzieli Ci pamięci ile potrzeba i pracujesz dalej.
Nowe gry np. BF 2 przy 2GB RAMu bez pamięci wirtualnej
chodzą nawet lepiej.Po wyjściu z takiej gry nie muszę czekać
kilku minut by zacząć robić coś innego, tylko natychmiast
mam dostęp.Jeżeli Wiesz o co chodzi, bo wydaje mi sę, że
piszesz o czymś czego nie sprawdzałeś.
Pozdrawiam

Ps.
Ten BF 2 zaczął dobrze chodzić bez pamięci wirtualnej
dopiero przy 2GB, przy 1.5 miał opory.