Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: <marcin.pawelec_at_gmail.com>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 10:43:21 MET DST

dziobu napisał(a):

> Ja wyłaczyłem, na chwile. Pierwszy raz w życiu zobaczyłem komunikat "Nie
> można wykonać operacji: Brak pamięci". Mam obecnie 1,5GB.

Otóż właśnie - to czy stosować plik wymiany, czy nie, zależy od
tego, co robisz za pomocą komputera...

Jeśli piszesz w wordzie i grasz w pasjansa - wyłączaj śmiało! Ale
jesłi kiedyś przyjdzie ci otworzyc projekt reklamy w Corelu będziesz
o musiał zrobić SZYBKO i wyskoczy ci komunikat "Nie można wykonać
operacji: Brak pamięci" - to się nie ździw nawet, jeśli 8 GB ramu
na pokładzie :).

W pracy grafika 2 GB zapewnia raczej komfortową pracę, ale
wyłączenie pliku wymiany to samobójstwo. W nowszych grach też
pewnie będzie porażka na maxa... "nieposzczelamy" :)

Ssytem zarządzania pamięcią będzie sobie gorzej radził bez
pamięci wirtualnej w sytuacjach, gdy odpalisz klika niezbyt
pamięciożernych aplikacji (ja mam zwykle ze 20 okienek), ale jeśli
masz najwyżej trzy okienka na raz... nie będzie problemu ..

Serdeczne pozdrowineia
Marcin Pawelec