Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 19:31:36 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Hint: Programy uruchamia się z menu Start lub z jakiegoś
> osobnego programu typu Launcher, a nie z pulpitu. Jest
> nawet takie obiegowe powiedzonko, że stopień zaawansowania
> użytkownika można poznać po licznie ikon na pulpicie, im
> ich więcej tym większy żółtodziób.

            A to ciekawa teoria. Najczesciej uzywane programy mam podlinkowane
pod rozszerzone kalawisze funkcyjne na klawiaturze, posilkuje sie do
uruchamiania wielu Total Commanderem przez skojarzenia lub wbudowana
konsola "z palca", ale moj aktualny desktop wyglada tak:
http://mbien5.webpark.pl/Desktop1.png

Aktualna instalacja win2k ma ~2 lata, nazbieralo sie cale mnostwo roznych
darmowych lub shareware programikow (ktore wreszcie przydaloby sie
uporzadkowac i usunac polowe bo uzylem raz czy dwa, a juz dawno triale
wygasly ale jak zwykle nie ma czasu), wiec menu start jest zagniezdzone
wielokrotnie, by dostac sie do glupiego nero trzeba sie mocno naprzecikac,
tak jak widac tu:
http://mbien5.webpark.pl/Desktop2.png

Wiec jak, mam juz udac sie po korepetycje do pierwszej z brzegu sekretarki,
ktora ma najczesniej na desktopie to co MS dal standardowo + program
biurowy + nieodlaczne badziewne GG, poprzekladane polozonymi na desktopie
plikami (dokumenty itp - nie skroty do nich!)? ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl