Re: rozwojowa platforma sprzętowa

Autor: uC <uC_at_blabla.bla>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 17:39:01 MET DST

"Piotr Wozniacki" <pwozniacki@wirtualnapolska.pl> wrote in message
news:e9lgvj$l75$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chodzi mi po głowie dwuprocesorowa płyta TYAN Thunder K8WE S2895A2NRF z
> (na początku jednym) procesorem AMD Opteron 270 BOX Dual Core. Co prawda
> tylko 2 GHz, ale potencjalnie 4 rdzenie!
>
> Wasze opinie? Znane Wam linki do benchmarków itp?

Ja mam taka z 2 x Opteron 252 4GB RAM (niedlugo 12 GB) itd. Co chcesz
konkretnie wiedziec?
Duzo informacji znajdziesz na www.k8we.com. Plyta moze sprawiac duzo
problemow konfiguracyjnych (badziewiasty BIOS z ktorym Tyan i badziewiarze z
nVidii nie potrafia sobie poradzic) jezeli zamierzasz wypelnic wiekszosc
slotow i korzystac z wiekszosci mozliwosci plyty. Jezeli plyta nie gryzie
sie z zadna z Twoich kart to chodzi jak marzenie!

Jezeli nie potrzebujesz zlacz PCI-X (np. nie bedziesz chcial miec
wypasionych kontrolerow dyskowych) mozesz przejrzec wersje mini Tiger K8WE.

Jezeli mozesz poczekac kilka miesiecy, to poczekaj na nowa platforme
serwerowa AMD (Socket F). Tyan bedzie mial K9WE, a procesory DDR2-667, poza
tym beda pin-compatible z przyszlymi procami quad-core. Obecna platforme na
Socket 940 bedzie juz trudno rozbudowac po 2007.

Pzdr.,
uC
www.ultracode.eu