Geforce 6600GT - ekran czernieje [Było: Problem po przejściu z Radeona na GeForce'a]

Autor: argothiel <argothiel_at_interia.niechce.spamu.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 01:57:07 MET DST

Fi napisał(a):
> Witam
> Po przejściu z Ati 9800pro na Gigabyte'a 6600gt dzieją się u mnie 2 dziwne
> rzeczy (przynajmniej na razie 2):
> -kiedy kliknę prawym klawiszem myszy na pliku *.wmv, to ekran robi się na
> 1-2 sekundy czarny i wraca, poza tym nic się nie dzieje - efekt jak przy
> zmianie rozdzielczości
O, już od pewnego czasu zbierałem się, żeby napisać posta o podobnym
problemie.

Symptomy są następujące:
Po zalogowaniu się do Windowsa XP ekran mruga na czarno przez sekundę,
czasami dwa razy. Tak samo się zachowuje przy klikaniu na ikonkę
"Ustawień NVidii" w trayu, przy uruchamianiu "Monitora Analogowego"
z tych ustawień i przy wybieraniu Właściwości:Ekran -> Zaawansowane.
Ostatnio zauważyłem, że tak samo się zachowuje przy prawokliku na plik
wmv.

Karta graficzna: Asus GF6600GT 128/128 PCI-E.
System: Windows XP Pro
Proc/Płyta Główna: Venice 3000/Asrock 939DualSata2
Zasilacz: Modecom MC-350 PFC

Komputer nowy, to jego pierwsza karta graficzna.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Czy może to być objaw jakiegoś poważniejszego problemu?
Co mogę sprawdzić, żeby lepiej zdiagnozować problem?

> pozdrowienia
> Filip
Pozdrawiam, argothiel