Problem po przejściu z Radeona na GeForce'a

Autor: Fi <nospam_at_nospam.nospam>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 22:47:37 MET DST

Witam
Po przejściu z Ati 9800pro na Gigabyte'a 6600gt dzieją się u mnie 2 dziwne
rzeczy (przynajmniej na razie 2):
-kiedy kliknę prawym klawiszem myszy na pliku *.wmv, to ekran robi się na
1-2 sekundy czarny i wraca, poza tym nic się nie dzieje - efekt jak przy
zmianie rozdzielczości
-3dmarki 03 i 05 w pewnym momencie (nie zawsze w tym samym) się kończą i
wyskakuje komunikat "aplikacja przerwała działanie, ponieważ jej okno
straciło focus"

Czy ktoś ma pojęcie co jest grane? Sterowniki oczywiście zmieniłem, karta
nie jest podkręcona, nie przegrzewa się, zasilacz ma zapas mocy, wirusów
nie mam.... brak mi już pomysłów. Reszta sprzętu to a64 3000, ram twinmosa,
gigabyte k8ns, i dysk ata samsunga

pozdrowienia
Filip